Kinderatelier

Tekenen, schilderen en boetseren: kinderen van 7 t/m 12 jaar

Na de kerstvakantie start er een nieuwe lessenserie op woensdag 17 januari 2024.

Het is een serie van 20 lessen: tekenen, schilderen en boetseren

Het atelier is VOL, nieuwe aanmeldingen zijn dus niet meer mogelijk

In overleg zijn kinderen van 6 jaar ook welkom. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen.We gaan ook een aantal lessen boetseren met Wil en Saskia. Het kleiwerkstuk wordt dan gebakken in onze keramiek-oven. Elke les is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Als het weer het toelaat gaan we ook naar buiten met veldezels om te gaan tekenen.

Inloop is vanaf 14.55 uur. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Palet aan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Betalingen gaan digitaal.
Graag het volledige bedrag voor de eerste les overmaken naar NL 44 TRIO 0197 9318 20

Boetseer- en Tekenlessen in 3D-lokaal

Boetseren/tekenen en glazuren voor kinderen van 7 t/m 12 jaar

In het 3D lokaal bij Palet worden er na de zomervakantie 12 lessen gegeven op de woensdagmiddag: start 13 september 2023. Het thema is Herfst en feestdagen. We gaan boetseren, tekenen en schilderen. Heb je zin om creatief aan de slag te gaan? Geef je op: info@stichtingatelierblauw.nl Je krijgt zo snel mogelijk bericht. Zie informatie in de flyer hieronder. DEZE LESSENSERIE GAAT NIET DOOR

Voor de eerste les (13 september) het lesgeld overmaken

Teken- en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

In februari 2020 start weer een nieuwe serie van 14 lessen voor kinderen bij Kunstenaarvereniging Palet. Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8 t/m 12 jaar. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen. En elke week is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Af en toe gaan we ook met andere materialen aan de slag.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Paletaan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Wanneer:elke woensdagmiddag (met uitzondering van 19 februari, 29 april en 6 mei,)
Start: 5 februari t/m 27 mei 2020
Hoe laat:van 15.00 – 16.30 (inloop vanaf 14.45 uur)
Prijs: lesgeld €130,00 ( voor 14 lessen)