Kinderatelier

Boetseerlessen 8 t/m 12 jaar

Atelier Blauw gaat van start met boetseerlessen in het Kinderatelier. Woensdagmiddag 8 mei is de eerste les. In deze lessenserie van 6 lessen ga je ontdekken wat je met klei kunt doen. We draaien een potje op de draaischijf en gaan boetseren. Met engobes geven we de klei een kleurtje. Alles wordt in de oven gebakken en krijg je mee naar huis. Inloop vanaf 14.45 uur en om 15.00 uur begint de les tot 16.30 uur.

Heb je al zin om met klei aan de slag te gaan? geef je dan op via info@stichtingatelierblauw.nl Het lesgeld is € 60 voor 6 lessen

Betalingen gaan digitaal. Graag het volledige bedrag voor de tweede les overmaken naar NL 44 TRIO 0197931820

Teken en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

Atelier Blauw gaat in september 2018 weer van start met teken- en schilderlessen voor kinderen bij kunstenaarsvereniging Palet. Aankomend schooljaar is het atelier geopend op de woensdagmiddag! Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8  t/m 12 jaar. Aly en Saskia zullen de teken- en schilderlessen verzorgen, en elke week is er weer ruimte voor een nieuwe techniek of een nieuw materiaal. We zullen ook af en toe met andere materialen, zoals bijvoorbeeld klei aan de slag gaan.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Palet aan de Bagijneweide 15 in Zwolle. We starten weer in het nieuwe jaar 2019 op woensdagmiddag 16 januari.

Paletlessen woensdagmiddag

Waar: kunstenaarsvereniging Palet
Bagijneweide 15, 8021 AB Zwolle
Wanneer: elke woensdagmiddag (met uitzondering van 20 februari)