Kinderatelier

In november start er een nieuwe serie boetseer-lessen in het 3D lokaal bij Palet. Start: dinsdagmiddag 5 november 2019 om 15.00 uur-16.30 uur

In deze lessenserie van 6 lessen ga je ontdekken wat je met klei kunt doen. We draaien een potje op de draaischijf en gaan boetseren. Met engobes geven we de klei een kleurtje. Alles wordt in de oven gebakken en krijg je mee naar huis. Heb je al zin om met klei aan de slag te gaan? Geef je dan op info@stichtingatelierblauw.nl

Betalingen gaan digitaal. Lesgeld € 60 voor 6 lessen
Graag het volledige bedrag voor de tweede les overmaken naar NL 44 TRIO 0197 9318 20

Teken en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

Atelier Blauw gaat in september 2019 weer van start met teken- en schilderlessen voor kinderen bij kunstenaarsvereniging Palet. Aankomend schooljaar is het atelier geopend op de woensdagmiddag! Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8  t/m 12 jaar. Aly en Saskia zullen de teken- en schilderlessen verzorgen, en elke week is er weer ruimte voor een nieuwe techniek of een nieuw materiaal. We zullen ook af en toe met andere materialen, zoals bijvoorbeeld klei aan de slag gaan.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Paletaan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Kinderatelier woensdagmiddag

Waar: kunstenaarsvereniging Palet
Bagijneweide 15, 8021 AB Zwolle
Wanneer:elke woensdagmiddag (met uitzondering van 23 oktober 2019)