Kinderatelier

Teken- en schilderlessen voor kinderen van 8 t/m 12 jaar

Na de zomervakantie start er een nieuwe lessenserie op woensdag 8 september 2021. We gaan alleen van start als er geen lockdown maatregelen zijn i.v.m Corona.

Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8 t/m 12 jaar. In overleg zijn kinderen van 6 of 7 jaar ook welkom. Met uitzondering van 20 oktober, dan is het herfstvakantie. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen. En elke week is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Af en toe gaan we ook met andere materialen aan de slag. Als het weer het toelaat gaan we ook naar buiten met veldezels om te gaan tekenen.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Palet aan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Betalingen gaan digitaal.
Graag het volledige bedrag voor de eerste les overmaken naar NL 44 TRIO 0197 9318 20

Boetseerlessen

Boetseren en een potje draaien voor kinderen van 8 t/m 12 jaar

In het 3D lokaal bij Palet worden er 6 lessen gegeven in november en december 2021. Alle werkstukken worden gebakken voor ze mee naar huis gaan. Heb je zin om met klei aan de slag te gaan? Geef je op: info@stichtingatelierblauw.nl Zie informatie in de flyer hieronder

Graag voor de eerste les het lesgeld overmaken

Teken- en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

In februari 2020 start weer een nieuwe serie van 14 lessen voor kinderen bij Kunstenaarvereniging Palet. Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8 t/m 12 jaar. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen. En elke week is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Af en toe gaan we ook met andere materialen aan de slag.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Paletaan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Wanneer:elke woensdagmiddag (met uitzondering van 19 februari, 29 april en 6 mei,)
Start: 5 februari t/m 27 mei 2020
Hoe laat:van 15.00 – 16.30 (inloop vanaf 14.45 uur)
Prijs: lesgeld €130,00 ( voor 14 lessen)