Kinderatelier

Teken en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

Atelier Blauw gaat in september 2019 weer van start met teken- en schilderlessen voor kinderen bij kunstenaarsvereniging Palet. Aankomend schooljaar is het atelier geopend op de woensdagmiddag! Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8  t/m 12 jaar. Aly en Saskia zullen de teken- en schilderlessen verzorgen, en elke week is er weer ruimte voor een nieuwe techniek of een nieuw materiaal. We zullen ook af en toe met andere materialen, zoals bijvoorbeeld klei aan de slag gaan.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Paletaan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Kinderatelier woensdagmiddag

Waar: kunstenaarsvereniging Palet
Bagijneweide 15, 8021 AB Zwolle
Wanneer:elke woensdagmiddag (met uitzondering van 23 oktober 2019)
Start: 11 september t/m 18 december 2019
Hoe laat:van 15.00 – 16.30 (inloop vanaf 14.30 uur)
Prijs: lesgeld €130,00 ( voor 14 lessen)

Interesse?  mail ons.

Betalingen gaan digitaal.
Graag het volledige bedrag voor de tweede les overmaken naar NL 44 TRIO 0197 9318 20

In november start er een nieuwe serie boetseer-lessen in het 3D lokaal bij Palet. Start: dinsdagmiddag 5 november 2019 om 15.00 uur-16.30 uur

In deze lessenserie van 6 lessen ga je ontdekken wat je met klei kunt doen. We draaien een potje op de draaischijf en gaan boetseren. Met engobes geven we de klei een kleurtje. Alles wordt in de oven gebakken en krijg je mee naar huis. Heb je al zin om met klei aan de slag te gaan? Geef je dan op info@stichtingatelierblauw.nl

Betalingen gaan digitaal. Lesgeld € 60 voor 6 lessen

In september starten we woensdagmiddag 18 september t/ m 16 oktober 2019 een nieuwe serie lessen in de Kunstklas.

Tijd :16.30-17.30 uur Lesgeld € 35,- voor 5 lessen

Kunstklas voor groep 8

In deze kunstklas geven wij lessen aan leerlingen van groep 8. Tekenen naar waarneming, portret tekenen, schaduwtekenen en tekenen op een buitenlocatie komen in deze lessen aan de orde. Met verschillende materialen (potlood, houtskool, inktpen etc.) gaan we aan de slag.
Heb jij een passie voor tekenen, geef je dan op (info@stichtingatelierblauw.nl)
Heb je de smaak te pakken? dan kan je het jaar daarop doorgaan met de tekenlessen 13-16 jaar.

Boetseerlessen 8 t/m 12 jaar

Atelier Blauw gaat van start met boetseerlessen in het Kinderatelier. Woensdagmiddag 8 mei is de eerste les. In deze lessenserie van 6 lessen ga je ontdekken wat je met klei kunt doen. We draaien een potje op de draaischijf en gaan boetseren. Met engobes geven we de klei een kleurtje. Alles wordt in de oven gebakken en krijg je mee naar huis. Inloop vanaf 14.45 uur en om 15.00 uur begint de les tot 16.30 uur.

Heb je al zin om met klei aan de slag te gaan? geef je dan op via info@stichtingatelierblauw.nl Het lesgeld is € 60 voor 6 lessen

Betalingen gaan digitaal. Graag het volledige bedrag voor de tweede les overmaken naar NL 44 TRIO 0197931820