Kinderatelier

Teken- en schilderlessen voor kinderen van 8 t/m 12 jaar

In september 2020 start weer een nieuwe serie van 14 lessen voor kinderen bij Kunstenaarvereniging Palet. Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8 t/m 12 jaar. Met uitzondering van 14 oktober, dan is het herfstvakantie. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen. En elke week is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Af en toe gaan we ook met andere materialen aan de slag.

Inloop is van 14.45 uur, met wat drinken en fruit of een koekje. Om 15.00 uur starten de lessen en deze duren tot 16.30 uur.

Ben je geïnteresseerd? Stuur ons een mailtje en kom langs in het prachtige pand van kunstenaarsvereniging Paletaan de Bagijneweide 15 in Zwolle.

Betalingen gaan digitaal.
Graag het volledige bedrag voor de tweede les overmaken naar NL 44 TRIO 0197 9318 20

Teken- en Schilderlessen voor kinderen 8 t/m 12 jaar

In februari 2020 start weer een nieuwe serie van 14 lessen voor kinderen bij Kunstenaarvereniging Palet. Elke week is het atelier open voor kinderen vanaf 8 t/m 12 jaar. Aly en Saskia verzorgen de teken- en schilderlessen. En elke week is er een ander materiaal of een nieuwe techniek. Af en toe gaan we ook met andere materialen aan de slag.

Wanneer:elke woensdagmiddag (met uitzondering van 19 februari, 29 april en 6 mei,)
Start: 5 februari t/m 27 mei 2020
Hoe laat:van 15.00 – 16.30 (inloop vanaf 14.45 uur)
Prijs: lesgeld €130,00 ( voor 14 lessen)