Dream Rebel Design

De gehele huisstijl hebben wij te danken aan het jonge en eigenzinnige ontwerpburo Dreamrebeldesign. Voor meer ontwerpen en informatie over dit Zwolse buro, klik hier.

Museum De Fundatie

Sinds september 2014 werkt Atelier Blauw samen met Museum De Fundatie. Na aanleiding van een tentoonstelling van het museum kan er een workshop gevolgd worden bij Blauw. Ook zijn er in het verleden een aantal van de jongerenlessen geïnspireerd op beelden uit de collectie van het museum. Zo is er de workshop Selfie, wat een van de schilderijen van Paul Citroen als uitgangspunt neemt.

Bevrijdingsfestival Zwolle 2015

In de voorbereiding voor 4 en 5 mei is Atelier Blauw gevraagd om een beeldend project uit te voeren met kinderen van basisscholen uit Zwolle.

Dit jaar is een jubileum editie van Bevrijdingsfestival Overijssel, het festival viert namelijk al 25 jaar lang de vrijheid. Speciaal voor deze gelegenheid presenteert Bevrijdingsfestival Overijssel in samenwerking met Atelier Blauw: Iemandsland.

bfo

Stichting Meedoen Zwolle

Atelier Blauw heeft contact gehad met Stichting Meedoen Zwolle, en Stichting Meedoen heeft laten weten dat ouders die projecten voor hun kinderen afnemen bij Blauw een aanvraag kunnen doen bij Stichting Meedoen Zwolle. Goed nieuws dus! Kijk voor meer informatie op hun website!